• نغمات أغنية قدام الناس للفنان محمد حماقى 2019 Hamaki



    نغمة 1 من أغنية بين إيديك للفنان محمد حماقى - ألبوم كل يوم من دا 2019

    انت اللي بين ايديك بدأت اعيش حبيت سنيني بيك عشان بحبك
    خليت حياتي جنة من مفيش خليتني انام واقوم أقول احبكقدام الناس انا وانت بقنيا لبعض الليلة خلاص اصل انت يا قلبي في قلبي غير الناس
    --------------------------------------------------------------------

    نغمة 2 من أغنية بين إيديك للفنان محمد حماقى - ألبوم كل يوم من دا 2019

    خليت حياتي جنة من مفيش خليتني انام واقوم أقول احبك
    انت اللي بين ايديك بدأت اعيش حبيت سنيني بيك عشان بحبكقدام الناس انا وانت بقنيا لبعض الليلة خلاص اصل انت يا قلبي في قلبي غير الناس

    --------------------------------------------------------------------


    نغمة 3 من أغنية بين إيديك للفنان محمد حماقى - ألبوم كل يوم من دا 2019

    قدام الناس انا وانت بقنيا لبعض الليلة خلاص اصل انت يا قلبي في قلبي غير الناس
    ويا واخد روحي وعيني والليلة انا جيت وبقول حبيت
    قدام الناس انا وانت بقنيا لبعض الليلة خلاص اصل انت يا قلبي في قلبي غير الناسويا واخد روحي وعيني والليلة انا جيت وبقول حبيت


    --------------------------------------------------------------------

    نغمة 4 من أغنية بين إيديك للفنان محمد حماقى - ألبوم كل يوم من دا 2019


    وياك نسيت حبيبي عمري كام، ونسيت حاجات كتير عشان بحبك
    بقا شيئ طبيعي بينا في الكلام بين كل كلمتين بقول بحبك
    قدام الناس انا وانت بقنيا لبعض الليلة خلاص اصل انت يا قلبي في قلبي غير الناسويا واخد روحي وعيني والليلة انا جيت وبقول حبيت.





  • مواضيع ذات صلة

    ليست هناك تعليقات:

    إرسال تعليق

    (ما يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد)