• نغمات أغنية صبح الصباح للفنان محمد الشرنوبي من ألبوم زي الفصول الأربعة 2019


    نغمة 1 من أغنية صبح الصباح للفنان محمد الشرنوبي
    هنغني ايه و الغني مجمعنا
    هنغني حاجة وليها معني هنغني
    الغنا الحلو الغنا الحلو الغنا بتاعنا
    صبح الصباح على صوت صباح
    و الشمس جت على صوت شادية
    و الذكريات ندهت نجات
    غنتلنا على نار هادية
    ---------------------------------
    نغمة 2 من أغنية صبح الصباح للفنان محمد الشرنوبي
    و وردة طبعاً و وردة طبعاً
    لما تعوز تغني تلقى في صوتها كنوز
    و تدوب في احساس غنا فيروز
    الله يا ست يا سلام يا ست
    الله الله الله ياسلام يا ست
    بالليل سمعت حسها انا اتاخدت
    انا كدة مية فل انا راضي
    ---------------------------------
    نغمة 3 من أغنية صبح الصباح للفنان محمد الشرنوبي
    صبح الصباح على صوت صباح
    و الشمس جت على صوت شادية
    و الذكريات ندهت نجات
    غنتلنا على نار هادية
    ---------------------------------
    نغمة 4 من أغنية صبح الصباح للفنان محمد الشرنوبي
    صوت الكمان مع اسمهان
    انا كدة سلطنت اهي كدة والعة
    وياليل يا عين فين فايزة فين
    و سعاد محمد بتلعلع
    و وردة طبعاً و وردة طبعاً
    لما تعوز تغني تلقى في صوتها كنوز
    و تدوب في احساس غنا فيروز
    ---------------------------------
    نغمة 5 من أغنية صبح الصباح للفنان محمد الشرنوبي
    الله يا ست يا سلام يا ست
    الله الله الله ياسلام يا ست
    بالليل سمعت حسها انا اتاخدت
    انا كدة مية فل انا راضي
    صبح الصباح على صوت صباح
    و الشمس جت على صوت شادية
    ---------------------------------

  • مواضيع ذات صلة

    ليست هناك تعليقات:

    إرسال تعليق

    (ما يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد)