• نغمات أغنية زي العادة من ألبوم زي الفصول الأربعة للفنان محمد الشرنوبي 2019


    نغمة 1 من أغنية زي العادة للفنان محمد الشرنوبي
    كنت عارف قبل ما امشي اني راجع
    بالكتير كام يوم واحس بغلطتي
    بس دايماً كنت من اللحظة دي خايف
    لما اجيلك تحضنيني و تسكتي
    -------------------------------
    نغمة 2 من أغنية زي العادة للفنان محمد الشرنوبي
    زي العادة ملحقتش ولا اتكلمت
    في حضنك لما خدتيني بكيتي سكتت

    ساعتها وبس حسيت ان انا صغير
    انتي كسبت وانا كالعادة اه برضه خسرت
    -------------------------------
    نغمة 3 من أغنية زي العادة للفنان محمد الشرنوبي
    كل ماجي عليكي برجع ليكي اسف
    تضحكيلي و تسألي عن ضحكتي
    انتي بالنسبة لي اجمل ما في حياتي
    مش حبيبتي وبس واختي و صاحبتي
    -------------------------------
  • مواضيع ذات صلة

    ليست هناك تعليقات:

    إرسال تعليق

    (ما يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد)