• نغمات أغنية يزلزل للفنان محمد حماقى 2019 Hamaki




    نغمة 1 من أغنية يزلزل للفنان محمد حماقى - ألبوم كل يوم من دا 2019

    سمع هنا قالوا عنه يزلزل شفته عجبني تقلت عليه 

    ع المستوى ده انا عمري ما هنزل بس انا هفضل غالي في عينيه

    --------------------------------------------------------------------

    نغمة 2 من أغنية يزلزل للفنان محمد حماقى - ألبوم كل يوم من دا 2019


    مش هقول تعالى ليعيشها ويدخل في حالة انا مقدرش لالا مش همسك فيه
    معذور يا حبيبي عندي طرقي وأساليبي قالوا الصبر عيبي شوفوا هعمل ايه

    --------------------------------------------------------------------


    نغمة 3 من أغنية يزلزل للفنان محمد حماقى - ألبوم كل يوم من دا 2019

    انا من تحت لتحت اتغزل اي صراحة دي بتيجي بعدين ممكن الم هدومي واعزل، وارجع لما يقول راح فين
    مش هقول تعالى ليعيشها ويدخل في حالة انا مقدرش لالا مش همسك فيه
    معذور يا حبيبي عندي طرقي واساليبي قالوا الصبر عيبي شوفوا هعمل ايه.

    --------------------------------------------------------------------

  • مواضيع ذات صلة

    ليست هناك تعليقات:

    إرسال تعليق

    (ما يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد)