• تحميل نغمات ألبوم رامى جمال الجديد - ماليش دعوه بحد 39 نغمه من 13 أغنيه جميله جدا


    تحميل نغمات ألبوم رامى جمال الجديد - ماليش دعوه بحد 2011
    39 نغمه من 13 أغنيه جميله جدا
    صوت نقى جدا وتحميل مباشر
    إختر النغمه التى تريد تحميلها
    --------------------

    نغمات أغنية -  قدامى - رامى جمال
    01 - قدامى طول عمرى , قصاد عيني اللى بحلم بيه
    قدامى من بدرى مافكرتش فى حبك ليه


    02 - بقالنا سنين , بنتقابل ومش فاكرين , هيجي اليوم نكون عاشقين
    وفاهمين اننا أصحاااب


    03 - قدامى أحلامى وكنت دا كلو مابشوفهاش
    حبيبتى انا آسف دى غلطه بجد ماقصدهاش


    لتحميل النغمات
    إضغط هنا | box
    أو
    إضغط هنا | Mediafire
    -------------
    نغمات أغنية  - مافضش بيا - رامى جمال
    01 - مافضش بيا بس انا قربت أمل
    غلطه واحده وتقضى علـ اللى فى قلبي ليك


    02 - حبي ليك مش حاجه بتقويك عليا
    ولا فى حياتى هقبل انى أعيش ضحيه


    03 - بدل ماتاخد منى فرصه خدت ألف
    وياريت بتفهم ان ده من حبي فيك


    لتحميل النغمات
    إضغط هنا | box
    أو
    إضغط هنا | Mediafire
    -------------
    نغمات أغنية -  مش كداب - رامى جمال
    01 - انا مش كداب وإسأل ميت مره
    سحرك غلاب عدى بلاد بره


    02 - خايف لساك إمتى هترتاحلى


    03 - على طول غلطان وفاضلك واحده
    وإعمل زعلان وأمسك علـ الواحده


    04 - أنا عايزك كده مشغول , مش سائل فيا يا واد
    عشان أفضل على طول واخد وضع إستعداد


    لتحميل النغمات
    إضغط هنا | box
    أو
    إضغط هنا | Mediafire
    ------------
    نغمات أغنية - ناديلي - رامى جمال
    01 - أنا جيتلك هنا لوحدى
    وحنتلك
    وبكره الوقت يثبتلك
    بحبك قد إيه وبهواك
    ماجبتش حاجه من عندى , ده إحساسى
    فى بعدك روحى بتقاسى
    مابرتاحش الا وانا وياك


    02 - انا جيتلك وجوايا حنين زايد
    حبيبي ده ربنا رايد , أقابلك يبقى بينا معاد


    لتحميل النغمات
    إضغط هنا | box
    أو
    إضغط هنا | Mediafire
    ------------
    نغمات أغنية  - حصل خير - رامى جمال
    01 - حصل خير , وهعديها لجل اللى بينا كبير
    مانت عديتلى يا حبيبي كتير
    يعنى انسى انا مش زعلان


    02 - ماتحكيش , ماتقلش كلمه واحده خلاص عيش
    ده انت بس اللى ليا , وانا ماليش الا حبك والا هواك


    لتحميل النغمات
    إضغط هنا | box
    أو
    إضغط هنا | Mediafire
    --------------
    نغمات أغنية  - فقت متأخر - رامى جمال
    01 - مشيت وياك طريقي وكنت حالف اكملو
    ماجاش على بالى خالص اللى كنت بتعملو


    02 - انا فقت متاخر لاقيتك هادد اللى بانيه
    ويا رتنى كنت أقدر أسامحك بس هعمل ايه
    خلتنى مستخسر اعيشلك حتى لو ليومين


    03 - معاك غمضت عيني وكنت ماشى بنيتي
    ليه إستخسرت فيا أشوف فى حضنك فرحتى


    04 - انا كنت مستنى تشيلنى جوا حضن عنيك
    وطلعت بتخونى ولسه عاوزنى أبقى عليك


    لتحميل النغمات
    إضغط هنا | box
    أو
    إضغط هنا | Mediafire
    -------------
    نغمات أغنية  - هخاف من إيه - رامى جمال
    01 - هخاف من إيه , وأفكر ليه
    مانا لاقيتك وقلبى إرتاح


    02 - فى حضن عنيك , بسلم ليك
    وبنسى حبيبي كل الكون
    مافيش احزان , مافيش إنسان
    يفرق بينا مهما يكون


    03 - عمرى بين إيديك
    بعيشو حبيبي من جديد
    وربنا قرب البعيد
    يبقى أخاف من إيه


    لتحميل النغمات
    إضغط هنا | box
    أو
    إضغط هنا | Mediafire
    --------------
    نغمات  أغنية -  هتفرق إيه - رامى جمال
    01 - هتفرق إيه
    لو من حياتى انا شلتها
    أو كنت لسه بحبها
    ماحنا للى كان بينا انتهى , مشينا وخلصت المواضيع


    02 - مش هبص ورايا أبدا من النهارده
    اى جرح مسيرو فى الآخر بيهدى


    03 - هتفرق إيه
    وإزاى طريقي هكملو
    لو جرحى ده إستسلمتلو
    المستحيل انا هعملو , عشان ماضعفش زى زمان


    لتحميل النغمات
    إضغط هنا | box
    أو
    إضغط هنا | Mediafire
    ---------------
    نغمات  أغنية - يخليك ليا - رامى جمال
    01 - روح ربنا يخليك ليا , ويحلى صورتك فى عنيا


    02 - حاجه بهاوك إنت عاملها , مش هقدر اوصفها وأقولها


    03 - ده انا بفهمك من نظرة عين , من غير كلام بعرف قصدك


    لتحميل النغمات
    إضغط هنا | box
    أو
    إضغط هنا | Mediafire
    ---------------
    نغمات أغنية - إتفضل إمشى - رامى جمال
    01 - إتفضل إمشى روح على قلب غيري تجرحو
    مش انا اللى يحب حد وحد يجي يضيعو


    02 - بتحب تعيش لنفسك , بس غيرك مش مهم
    بتشوف تملى روحك اللى أبقى والاهم
    عندك انانيه زياده وكل مادى بتعلى فيك


    03 - وياك أنا بختى مال , وقلبي شال من ناحيتك
    فاتت أيام طوال والمشكله غاب حلها
    نفسى أسألك سؤال طب هيا فين حنيتك
    ولا معندكش منها , انا اصلى خلصت شكلها


    لتحميل النغمات
    إضغط هنا | box
    أو
    إضغط هنا | Mediafire
    ----------------
    نغمات أغنية - مش بمزاجك - رامى جمال
    01 - بحبك يعنى مش بمزاجك , حبيبي بجد انا محتاجك
    ده انا أحلامى بيك كملتها


    02 - غرامك ليا عدى طموحى , وجمبك بنسى نفسى وروحى
    عشانك أى شئ انا هعملو


    03 - عمرى ماحد هياخدك منى , ولا هسيبك روم تبعد عنى


    لتحميل النغمات
    إضغط هنا | box
    أو
    إضغط هنا | Mediafire
    ---------------
    نغمات أغنية - جيتلك - رامى جمال
    01 - جيتلك فاكر إنك لسه زى زمان
    آسف جدا شكلى غلط أنا فى العنوان


    02 - مش ندمان علشان خسرتك , واندم ليه
    مابقاش فاضل منك إلا أتعلق بيه


    03 - جتلك فاكر انك لسه زى زمان
    لعنة نفسى عينيك
    ولا عارف فيك ألاقيك , هو فيه ايه بيفضل على حالو
    يعنى ماجتش عليك


    لتحميل النغمات
    إضغط هنا | box
    أو
    إضغط هنا | Mediafire
    ---------------
    نغمات أغنية - ماليش دعوه بحد - رامى جمال
    01 - ماليش دعوه بحد ولا بعمل حساب للناس
    مادام عدى الصعب يبقى السهل جاى خلاص


    02 -  قالو عليك بكره تنسى وأشوف على إيديك
    جرح لسه وقالو كلام , بس مادايقنيش


    03 - مين هيخاف من حبيبو , وينساه يوم أو يسيبو
    حبيبي ازاى أنسى روحى ازاى


    لتحميل النغمات
    إضغط هنا | box
    أو
    إضغط هنا | Mediafire


    --------------
    تحياتى لكم / سمير الطاهر
  • مواضيع ذات صلة

    هناك 10 تعليقات:

    1. غير معرف14 مايو, 2011

      مجهود رائع

      ردحذف
    2. مس ايجبت14 مايو, 2011

      الله بجد حاجه روعه
      فوق الخيال

      ردحذف
    3. غير معرف14 مايو, 2011

      merci 3al nagamat elgamda de

      ردحذف
    4. رووووووعه جامد جدا

      ردحذف
    5. الحج احمد زلبيا20 سبتمبر, 2011

      جااااااااااااااااامد اوووووووووووووووووى

      ردحذف
    6. غير معرف20 سبتمبر, 2011

      ميرسى بجد انت انقذتنى

      ردحذف
    7. غير معرف22 ديسمبر, 2011

      ميرسي جداورامي جمال داجامداوي

      ردحذف
    8. غير معرف04 يناير, 2012

      شكرا اخى

      ردحذف
    9. غير معرف22 أغسطس, 2012

      ىاا

      ردحذف
    10. غير معرف24 أغسطس, 2012

      مشكوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

      ردحذف

    (ما يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد)